سیستم پرداخت امن کارآموز و مزایای آن

24 اردیبهشت 1403 - آخرین بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1403
سیستم پرداخت امن کارآموز
زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه

چه مدرس باشید و چه شرکت کننده در کلاس (دانشجو/هنرجو)، احتمالا عبارت سیستم پرداخت امن کارآموز به گوشتان خورده باشد. این سیستم در واقع تضمین کننده کیفیت کلاس آموزشی است. در این روش پرداخت، شرکت کننده پس از رزرو کلاس، مبلغ کلاس را از طریق درگاه‌های معتبر بانکی به حساب کارآموز واریز می‌کند. این مبلغ نزد کارآموز به امانت می‌ماند پس از برگزاری کلاس (یا هر جلسه از کلاس) و تایید و رضایت فرد شرکت کننده، مبلغ واریز شده برای مدرس آزاد می‌شود. با این شیوه پرداخت، هم مدرس و هم دانشجو/هنرجو، از واریزی مبلغ کلاس و برگزاری کلاس باکیفیت اطمینان پیدا می‌کنند.

 

در صورت عدم رضایت دانشجو یا مدرس از کلاس چه اتفاقی می‌افتد؟

در صورت بروز اتفاقاتی مثل کیفیت پایین تدریس، غیبت یا تاخیر مدرس/دانشجو، تخلف، نقض قوانین یا شئونات اخلاقی و… طرفین می‌توانند موضوع را در میز آموزش از طریق تیکت به تیم داوری کارآموز اعلام کنند. تیم داوری با بررسی ادعاهای طرفین، اقدام به بازگشت یا تقسیم هزینه ی پرداخت شده به طرفین و در صورت نیاز محدودسازی یا مسدودسازی اکانت فرد متخلف و… خواهد کرد. برای اثبات ادعا، مدرس و شرکت کننده این اجازه را دارند که با اطلاع یکدیگر، کلاس را ضبط و یا از محیط کلاس، عکس و فیلم تهیه کنند و در اختبار کارآموز قرار دهند. توجه داشته باشید که انتشار هر گونه فیلم و عکس از محیط کلاس در فضای اینترنت، بدون اجازه کارآموز اکیدا ممنوع است و با متخلفان، طبق مقررات سایت، برخورد خواهد شد.

همچنین در صورت بروز اتفاقات پیش بینی نشده مثل اختلال یا قطعی اینترنت یا سرور سایت، کارآموز امکان برگزاری کلاس مجدد را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

با پرداخت هزینه کلاس توسط سیستم پرداخت امن کارآموز، کلاس شما از پشتیبانی کامل تا آخرین لحظه برخوردار خواهد شد تا هزینه یا زحمات‌تان به هدر نرود. اگر سوالی در این زمینه دارید حتما در نظرات بپرسید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
بلهخیر
نویسنده مطلب تیم محتوای کارآموز

دیدگاه شما

بدون دیدگاه