از آنجایی که من در محیط آلمانی زبانان بودم ، دوست دارم تدریسم را به گونه ای که دیدم و تجربه کردم ارائه بدهم. دارای مدرک Telc B2 مدرک ÖSD A2,B1 تجربه تدریس به کودکان و بزرگسالان به صورت فشرده و غیر فشرده در آموزشگاه پردیسان گذراندن دورهی زبان در برلین تا آخر سطح C1 تدریس با انواع روش های تدریس از کتاب های مختلف و به روز ، با توجه به سطوح مختلف و اهداف زبان آموز آشنا با روش های آزمون های ÖSD a1,2/b1,2 آمادگی پیش از آزمون و تدریس هر ۴ مهارت و تقویت آنها فارغ التحصیل از دانشگاه آزاد تهران غرب علاقه به تدریس به تمامی سطوح از صمیم قلبم دوست دارم و برایم جالب و چالش برانگیز است چون همانطور که زبان آموز چیزی فرا میگیرد ، من نیز از آنها چیزی یاد میگیرم علاقه ی من به استفاده از روش های نوین و کاربردی ای است که به آموزش و فراگیری زبان کمک میکند و چالش هایی که با این زبان وجود دارد را برایمان راحت تر میکند
متوسط: برای کسانی که آشنایی دارند و تا حدی بلدند
حرفه ای: برای کسانی که بلدند ولی می خواهند بیشتر یاد بگیرند



































آیا با هر سنی میتوان در کلاس شما شرکت کرد؟
آیا میتونیم روی یک مهارتی که ضعف بیشتری داریم تمرکز کنیم؟
آیا فقط از کتاب های خاصی استفاده در روند تدریس میشود؟
برای امتحان هم میتونیم با شما کلاس برداریم؟
