بیاین با هم یه سفر یادگیری رو شروع کنیم که فقط محدود به کتاب و تخته نیست. من تو فرهنگ آلمان زندگی کردم؛ جایی که نظم، دقت و احترام به زمان جزئی از زندگی روزمره است. این تجربه رو توی کلاس درس هم پیاده میکنم تا بتونید علاوه بر مفاهیم درسی، طرز فکر مسئولیت پذیر، برنامه ریزی حرف ها و مهارت های حل مسئله رو عملاً یاد می گیریم. فضای کلاس ما پر از انرژی مثبت، چالش های جذاب و انگیزه برای بهتر شدنه. اگه دوست دارید یادگیری براتون شیرین و کاربردی باشه، با کمال میل منتظرتونم!! با هم می تونیم پیشرفت کنیم، نه فقط تو امتحان این کلاس برای سطح B1,B2 است که بدین معناست که شما شناخت خوبی به زبان پیدا کرده اید و الان نیاز به افزودن دانش از Wortschatz و تقویت گرامر و schreiben,lesen, hören & sprechen
مبتدی: برای کسانی که می خواهند تازه شروع به یادگیری کنند
متوسط: برای کسانی که آشنایی دارند و تا حدی بلدند
حرفه ای: برای کسانی که بلدند ولی می خواهند بیشتر یاد بگیرند



































آیا در این دوره صرفا تمرکز روی یک مهارت داریم؟
باید حتما همه ی گرامر های A2 را بلد باشیم برای ثبت نام B1؟
