این دوره با رویکرد از صفر تا کاربرد عملی طراحی شده است. فرض بر این است که شما با مفاهیم پایه برنامهنویسی پایتون آشنا هستید (در غیر این صورت، دوره پایتون من عنوان پیشنیاز توصیه می شود) محورهای اصلی دوره عبارتند از: ۱. مبانی یادگیری ماشین: درک مفاهیم داده، ویژگی، برچسب و مدل الگوریتمهای رگرسیون و دستهبندی ( Logistic Regression, Random forest, Decision Trees, KNN) ارزیابی و بهینهسازی مدلها (Cross-Validation) کار عملی با کتابخانه Scikit-learn ۲. یادگیری عمیق (Deep Learning): ساختار و عملکرد شبکههای عصبی مصنوعی (Neural Networks) آموزش مدل با استفاده از TensorFlow و Keras شبکههای عصبی پیچشی (CNN) برای پردازش تصویر
مبتدی: برای کسانی که می خواهند تازه شروع به یادگیری کنند
متوسط: برای کسانی که آشنایی دارند و تا حدی بلدند



































تفاوت یادگیری ماشین و یادگیری عمیق در این دوره چگونه تدریس میشود؟
خروجی این دوره چیست و چه مهارتهایی کسب میکنم؟
آیا این دوره شامل پروژه عملی است؟
چه ابزارها و کتابخانههایی را یاد میگیرم؟
